Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, July 7, 2011

Rehatkan Minda :)

SM SALIM RAJA IRAMA MALAYSIA

080317H JULAI 2011

Entri aku kali ini memang tak ada kena mengena dengan politik. Untuk beberapa hari lepas, asyik politik je sampai otak aku pun naik kejang. Kali ini aku nak ajak hulubalang-hulubalang setia blog aku, sama-sama menghayati lagu dari Raja Irama Malaysia, walaupun xsemua minat tapi aku percaya ramai yang dah bosan dengan lagu-lagu yang selalu diputarkan di radio bukan? Jadi untuk hari ini apa kata kita dengar yang lain daripada yang lain. Selamat berhibur sambil mengambil pengajaran dan merenung sejenak nasihat-nasihat yang nak disampaikan. J






















Bawah ini, video yang paling aku minat.cuba hayati mesej yang cuba disampaikan.




No comments:

Post a Comment

 
 

Designed By Blogs Gone Wild!