Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, July 2, 2011

Hari Ini dalam Sejarah : ANUwar 1.0


10 Dalil Besar Kenapa ANUwar Tidak Layak Jadi PM
031020H Julai 2011

Entri seterusnya aku berminat untuk mengupas tentang 10 dalil besar kenapa ANUwar tidak layak jadi Perdana Menteri. Kepada anwaritas-anwaritas dekat luar sana, jangan BUTTHURT dengan aku. 10 Dalil ini menjadi lebih menarik lagi untuk dibaca apabila 5 dalil yang utama terdiri daripada kisah-kisah romantik ANUwar baik belakang mahupun depan.


5 dalil yang pertama adalah :

1. BAPAK RASUAH
2. LARIKAN AZIZAH KAHWIN DEKAT SIAM
3. SUKA MAIN BONTOT
4. MAIN BINI ORANG
5. KANTOI ROMEN LAGI


Ulasan aku tentang dalil ni, ANUwar ini seorang yang teruk daripada zaman dia bersekolah lagi. Perangai dan tabiat ANUwar yg suka membuat tujahan bontot telah bermula semenjak di MCKK dan Universiti Malaya lagi. Mungkin sudah jemu menujah bontot, ANUwar kemudiannya bertekad berkahwin dengan Wan Azizah untuk melampiaskan nafsu dinasournya dengan berkahwin di Siam kerana Wan Ismail tidak pernah merestui perkahwinan mereka. Malang sekali untuk ANUwar, Wan Azizah gagal memuaskan nafsu dinasour sehinggakan sanggup main dengan bini orang lain. Skandal seks ANUwar dengan Shamsidar iaitu isteri kepada jambu ANUwar, Azmin Ali adalah skandal seksnya yang paling sensasi kerana hasil pertembungan gelora asmara mereka telah dikurniakan dengan seorang ANAK LUAR NIKAH. Dalam meneruskan perjalanan ANUwar untuk mencapai kepuasan seks TAHAP KARMA, ANUar cari pulak China Doll, malang sekali ANUwar dan KONEKnya telah Berjaya dirakam.

KLIK SINI UNTUK TENGOK PETA MINDA ANuWAR KANTOI ROMEN

Seterusnya, 5 dalil yang kedua adalah:
1. TIPU DAN TIPU LAGI
2. JAHANAMKAN TUN DET
3. BONEKA AMERIKA
4. KEJATUHAN EKONOMI 1998
5. TIDAK PERNAH GRADUATE


Ulasan dalil yang kedua, ANUwar dalam hidupnya tidak pernah terlepas dengan pembohongan. Satu ketika dahulu ANUwar pernah mengaku ABIM diasaskan olehnya padahal ABIM ditubuhkan oleh Sanusi Junid dan Prof. Nawawi Ghazali. Setelah ditahan dibawah ISA, ANUwar juga pernah bersumpah di depan Haji Sulaiman Palestin untuk menjahanamkan Tun Det. Amerika dan ANUwar adalah dua entity yang tidak dapat dipisahkan seperti irama dan lagu bagai aur dengan tebing. ANUwar pernah disambut seperti negarawan nombor satu dengan tembakan meriam 21 das dan hamparan merah. Perlantikan ANUwar sebagai Pengerusi Pembangunan IMF telah menjatuhkan nilai ringgit dan semasa kegawatan ekonomi Negara ANUwar gagal untuk memulihkan ekonomi Negara. Kegagalan ANUwar ini bukan lah satu kejutan kerana ANUwar yang kononnya pakar ekonomi hanya berkelulusan Kesusastraan Melayu Universiti Malaya, itupun tidak pernah lulus tahun pertama. HAHAHA.
Kalau masih ada anwaritas-anwaritas yang masih tidak puas hati dengan dalil yang aku dah bagi tadi, sila
KLIK LINK INI UNTUK DALIL-DALIL YANG LAIN.


Aku sekali lagi mengakhiri entri aku dengan video-video ANUwar yang AWESOME!!!









No comments:

Post a Comment

 
 

Designed By Blogs Gone Wild!